2018
22 marcaWybory uzupełniające do Rady Studentów
Komunikat Studenckiej Komisji Wyborczej
Zgodnie z § 8 Regulaminu Samorządu Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu zostaną przeprowadzone wybory uzupełniające do Rady Studentów PWSZ w Elblągu. Swoje kandydatury mogą zgłaszać wszyscy studenci. Głosować będą mogli wszyscy studenci, każdy na swoim Instytucie, zgodnie z Regulaminem Wyborczym do Rady Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin wyborów dostępne są poniżej oraz w biurze Rady Studentów.
Lista kandydatów i wyniki wyborów będą umieszczone na stronie internetowej Uczelni, fanpage facebook.com/rspwszelblagoraz w budynkach Uczelni. Wszelkie zapytania w sprawie wyborów prosimy kierować na adres e-mail: Turn on Javascript!.
Skan formularza należy wysłać na e-mail Turn on Javascript!, tytułem „Formularz - wybory 2018”
Aktualny harmonogram wyborów uzupełniających do Rady Studentów PWSZ w Elblągu 2018
30 marca – koniec zbierania zgłoszeń od kandydatów
6-7 kwietnia – ogłoszenie listy kandydatów
13 kwietnia – głosowanie
20-21 kwietnia – ogłoszenie wyników
Druki do pobrania:
Data publikacji: 22 marca 2018