Kierunek studiów
Rekrutacja ON-LINE Zapisz się
Moduł wybieralny (ścieżka dyplomowania):
wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
kierunek: Pedagogika specjalna
Uzyskany tytuł
magister
Czas trwania studiów
5 lat (10 semestrów)
Tryb studiów
stacjonarne
Opłata za studia
bezpłatne
Atuty kierunku
o solidny program kształcenia dostosowany do zmieniającej się rzeczywistości, wzbogacony o wiele zmian programowych wynikających z nowych koncepcji kształcenia nauczycieli oraz oczekiwań rynku pracy;
o możliwość wyboru modułu, konsekwencją którego jest uzyskanie kwalifikacji w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną lub w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
o rozbudowany, system praktyk zawodowych dających szansę zdobycia wszechstronnych doświadczeń pod opieką nauczycieli – praktyków;
o studenci mają możliwość studiowania za granicą w ramach wymiany międzynarodowej studentów (program Erasmus+) oraz realizacji zainteresowań poprzez udział w studenckich kołach naukowych, zajęciach grupy teatralnej, chóru akademickiego, działalność sportową czy wolontariat.
o solidny program kształcenia dostosowany do zmieniającej się rzeczywistości, wzbogacony o wiele zmian programowych wynikających z nowych koncepcji kształcenia nauczycieli oraz oczekiwań rynku pracy;
o możliwość wyboru modułu, konsekwencją którego jest uzyskanie kwalifikacji w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną lub w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
o rozbudowany, system praktyk zawodowych dających szansę zdobycia wszechstronnych doświadczeń pod opieką nauczycieli – praktyków;
o studenci mają możliwość studiowania za granicą w ramach wymiany międzynarodowej studentów (program Erasmus+) oraz realizacji zainteresowań poprzez udział w studenckich kołach naukowych, zajęciach grupy teatralnej, chóru akademickiego, działalność sportową czy wolontariat.
Absolwent: ma wiedzę z zakresu organizacji i metodyki kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w systemie integracyjnym i włączającym;
o umie diagnozować i oceniać złożone sytuacje rehabilitacyjne, edukacyjne, terapeutyczne, resocjalizacyjne oraz projektować i przeprowadzać zajęcia z uwzględnieniem specjalnych potrzeb wychowanków;
o umie prowadzić zajęcia w grupie zróżnicowanej, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wykorzystywać zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć.
o umie diagnozować i oceniać złożone sytuacje rehabilitacyjne, edukacyjne, terapeutyczne, resocjalizacyjne oraz projektować i przeprowadzać zajęcia z uwzględnieniem specjalnych potrzeb wychowanków;
o umie prowadzić zajęcia w grupie zróżnicowanej, indywidualizować zadania i dostosowywać metody i treści do potrzeb i możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wykorzystywać zasady i metody indywidualnego projektowania zajęć.
Rekrutacja ON-LINE Zapisz się