Kierunek studiów: Pedagogika
Moduł wybieralny (ścieżka dyplomowania):
pedagogika medialna Uzyskany tytuł magister
Czas trwania studiów 2 lata (4 semestry)
Tryb studiów stacjonarne
Opłata za studia bezpłatne
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
KIERUNEK adresowany do wszystkich którzy:
o chcą podwyższyć swoje dotychczasowe kwalifikacje uzyskując tytuł magistra w zakresie wymienionym w tytule kierunku,
o chcą uzyskać kwalifikacje nauczycielskie, kończąc wcześniej studia licencjackie na kierunkach zaliczanych do nauk społecznych.
Praca dla Ciebie
Absolwent studiów II stopnia, który ukończył pedagogikę medialną nabędzie umiejętności techniczne, komunikacyjne, projektowe i metodyczne, niezbędne do sprawnego poruszania się w środowisku mediów, mass mediów i multimediów. Nauczy się optymalnie korzystać z ich możliwości i będzie potrafił refleksyjnie oceniać role mediów w edukacji oraz wychowaniu.
Absolwent może być zatrudniony w:
o środkach masowego przekazu,
o redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz mediach elektronicznych,
o urzędach państwowych i instytucjach prywatnych, w których niezbędni są rzecznicy i specjaliści ds. kontaktów z mediami,
o agencjach reklamowych, ośrodkach kultury i w innych instytucjach, które w swojej działalności wykorzystują media i multimedia np. świetlice środowiskowe, muzea,
o różnego rodzaju instytucjach oświatowych w zakresie wykorzystania mediów i technologii informacyjnych w pracy dydaktyczno -wychowawczej, organizacji i funkcjonowania centrum informatyczno-dydaktycznego,
o marketingu i budowania wizerunku instytucji edukacyjnych.
magister
2 lata (4 semestry)
stacjonarne
bezpłatne
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
KIERUNEK adresowany do wszystkich którzy:
o chcą podwyższyć swoje dotychczasowe kwalifikacje uzyskując tytuł magistra w zakresie wymienionym w tytule kierunku,
o chcą uzyskać kwalifikacje nauczycielskie, kończąc wcześniej studia licencjackie na kierunkach zaliczanych do nauk społecznych.


Praca dla Ciebie
Absolwent studiów II stopnia, który ukończył pedagogikę medialną nabędzie umiejętności techniczne, komunikacyjne, projektowe i metodyczne, niezbędne do sprawnego poruszania się w środowisku mediów, mass mediów i multimediów. Nauczy się optymalnie korzystać z ich możliwości i będzie potrafił refleksyjnie oceniać role mediów w edukacji oraz wychowaniu.
Absolwent może być zatrudniony w:
o środkach masowego przekazu,
o redakcjach prasowych, radiowych, telewizyjnych oraz mediach elektronicznych,
o urzędach państwowych i instytucjach prywatnych, w których niezbędni są rzecznicy i specjaliści ds. kontaktów z mediami,
o agencjach reklamowych, ośrodkach kultury i w innych instytucjach, które w swojej działalności wykorzystują media i multimedia np. świetlice środowiskowe, muzea,
o różnego rodzaju instytucjach oświatowych w zakresie wykorzystania mediów i technologii informacyjnych w pracy dydaktyczno -wychowawczej, organizacji i funkcjonowania centrum informatyczno-dydaktycznego,
o marketingu i budowania wizerunku instytucji edukacyjnych.